Wednesday, November 10, 2010

soMeONe


nmpak tak betapa gumbira nya atie aku skank nie.yiehhhhhaaaa...atie ngah berbunga-bunga nieyh!!!!!!!...rasa nk menjerit la pulak kan..huhuhu...... 

disebabkan law udah abez...so skank nie ngah njoy2 mengupdate blog + b'on9 xingat dunia dah...huhuhu..and sangat malas nk stdy for mgt...leh x nk belasah jer mgt nie....huhu...kn en kamarul azman....sungguh banyak info-info yang kami dapat...i loike :D..nsib la miss intan jd penyelamat dunia..ala-ala catwomen gitu..huuhuh..so dapat la paham sikit sal mgt sem nie...thankz miss... luv u so much..huuhu


so td bru jer berchatting sama itu sya punya ex...huhu....da lama xdengar citer dy...so i'm happy..huhuh....ala aku baru nk cuti dy da kna balik coz kna praktikal..ayooooo...x bez la camnie...dy xpnah berubah dari dulu la...still sama...gila-gila...masuk air...so tadi nie bertukar-tukar la no fon ngan dy..pas2 leyh lak dy kembalikan nostalgia dulu....huhu...so kami skank nie da tubuhkan kelab single sedunia..huuhu... i loike...huhu...
gler ar da lama kot xjmpa ngn dy..last jmpa pown awl taun ae 2 kot...2 pown terserempak coz dy bwu pas abez meyn futsal..huhuhu...kenangan xdpt dilupakan coz kami sama minat liverpool (walaupun semakin corot)  then mnt player yg sama iaitu  STEVEN GERRARD..

then aku ngn dy minat handball...selalu bersama kalau da latihan handball kalau kat skool dlu..time ada game selalu dy support aku....dy bagi aku semangat :D...huhuhu...then perangai xpnah berubah still gila-gila...huhu..dy nie sangat suka main bola or futsal..huhu...aku kapel ngn dy pown coz aku minat cara dy meyn handball kot..stylo ckup...huhu...gilakan aku nie...huhu.. :D..then byk lagi la sal dy nie...huhuh...ehhhh da2 xmau ingt sal dy dah....kembali ke dunia nyata cepat..huuhu... :)

so yang penting sekarang nie...aku apy sgt...huhu...

p/s: mna ntah awk nie..jgn lupa mkn ubt keyyy..awk 2 demam :D

No comments:

Post a Comment