Sunday, March 27, 2011

sah ke xsah..huhu :)

home sweet home...yeyeye..da smpy umah tercinta di alor mengkudu..tapi kali nie leyn sikit noo coz balik ngn orang yang tersayang :) ..hahahha...semalam aku bawak si dy balik umah aku then jumpa ngn my parentz...for the first time aku bawak balik someone special kat umah nie...mula2 takot gak la kan..tp suma nyer da sttle..huhhu...si dy pown nmpak malu2 je tp lama2 okeyy....

time aku n my mom dok kat dpur ngah buat air untuk dy kan ak terus cakap yang dy 2 my beloved one...haha

uun: mak yang kat dpan 2 uun nya pkwe tau..huhuhu

mak: ooo yker......dy 2 kan yang budak jepun 2?

uun: ish xdela..ngn budak kt jepun 2 da xda pa2 dah...

mak: ooo....dy orang mana?

uun: orang cini gak la.. 

mak: da lma ka kwan ngn dy 2?

uun: lma gak la...dy 2 kwan skola dulu nie...pas2 time form 4 dy tkar skola...

perbualan terhenti seketika coz air da siap..so nak kna p hantar kat dpan plak la..so mak aku pown smbang2 la ngan dy...hahah...sngat bersopan keyy cik abg syg nie bercakap...hahaha :).... i like :P

pas solat maghrib kami keluar g lpak sma itu syihab,azra n apit kat kedai makan then p karok..haha....


No comments:

Post a Comment