Sunday, June 26, 2011

si semut merah..*cam xda kena mengena*

okeyyy ak bru ja smpai sp coz bru balik dari kl umah my sis...kenapa aku tetiba ja terlepas ke kl kan..mesti da cerita cmna aku leh ke sana...seminggu yang lepas aku nie da macam orang gila...nie suma gara2 gadoh ngn dy....bole plak dy wat xreti ja kat aku...so tggu pa lagi aku keja balik alor setar jela...pas2 tetiba ja kaki aku nie da ada kat stesen bas nak beli tiket bas ke kl....da la xrancang...gamble ja suma nie...n my tagline da aku kisahh....

so selama 3 hari 2 malam la aku berkampung kat uma my sis...bez coz dpt melayan anak sedara sendiri la kan....bila dngar dy nangis,ketawa, bercakap ala2 mcm aku pham je kan kalau budak2 cakap...then bila tengok dy senyum,cara dy tidor, cara dy tngok aku...suma 2 dpt release kan tension aku....tanks 2 my sis coz melahirkan baby yang ckup sempurna...i luv u lahhh.....

okeyy nak dijadikan cita...ak neyk bas td koi 6 then smpy sp lam koi 10 lbih la kan....ingat kan org 2 nak mai amik coz dy da jnji nak amik..keyy dy ckp da smpy penang bg tau kat dy keyyy...keyyy aku nie dengan semangat nya xtido la kan coz nka rojer dy bila da smpy pnang...pas2 bila da smpy penang aku rojer dy then dy ckp key2 da kuar umah da pon....kira nya apy la kan coz bila aku trun2 je bas nnt mst aku nmpak muka dy dlu...key bila da smpy tol sp dy soh aku kol...dy ckp " syg kol jap"...ak pon kol la kan....bila je dgr dy nya cita tetiba ja pnas plak atie aku nie...pehal xckp awl2..then pehal nak tipu kata dri umah segala...kalau ckp betoi2 xleh ke...da la time kol 2 dgr suara pompan lagi wa panas..time 2 nak menitis gila..da la aku 1st time naik bas sorang2...xtau pulak aku bas 2 nak berenti kat na kan...bila kol azra lak bdk kecik 2 off fon...lagi la menggelabah...keyyy setelah sejam tunggu di stsen bas akhirnya azra smpy ngn syawal...tanks la syawal coz datang gak melawat nadia kt stesen bas 2...hahaha..

balik makan mee kari ktumah rokiahh...tankz bebeyh.....caya la sama kamu nya mee kari...i loike...gud2...then azra bwk p umah dy...keyyy bila ja nmpk dy..adussssssss betapa rindunya kt dy even bru 3hari xjmpa....da rindu gila....xpa so dibuangkan sakit atie td ketepi...then dy ajk p mkn kt sungai 2 ngn azra n topek...tetiba ja bila da smpai dgr lak sora pompan kol....terus adusss wahhhhh....sumpahhh ilang terus mood aku..muka dy lak agk menimbulkan syak wasangka...so bertambah2 la tahap kejelesan aku nie...yesss memang aku mengaku aku memang sorang yang sangat jelez...sangat2 jelezzz keyyy....ini kenyataan....

pas2 tetiba lak dy plak yg mara kat aku...maybe coz dy bca msg dri teman aku dulu....dy yang ckp jgn pdam msg ak ngn teman aku tue..so aku xpdam la...then bila dy bca msg aku 2 dy terus angkat kaki then ajk blik tnpa kata sepatah pon...weiii aku tunggul kayu ka kt situ...aku balik arinie coz rindu kan kau keyy...tetiba bila blik je gado....asl jmpa ja gado....nie bpo arie lak xtaula ak ngn dy xckp...???huhhhhhhhh...

tp pa2 pon aku nak wish apy bufday to my sis NUR AZLINDA BT JUFRI coz arinie bufday dy...sory xleh stay sehari lagi which mean today= ahad 26/62011..kalau x bole kita smbut bfday sesama kan....moga sihat selalu disamping suami n anak tersayang dan dimurahkan rezeki,dikurniakan kesihata yang baik dan berjaya dalam kehidupan di dunia dan juga di akhirat :) i luv u so much..



nah amik cik teddy nie wat peluk malam.. :P


No comments:

Post a Comment