Friday, January 28, 2011

dirumah :)


fuhh setelah berhempas pulas drive keta dalam kehujanan yang agak lebatnya..
akhirnya sampai juga aku dirumah :)..
yeiiihaaaaaa..
riang ria gla dpt balik...almaklumla da lma xbalik...
dkt sebulan 2..huhu..
so sesampai nya dirumah tros salam mak ayh aku 
then terus ke dapur la kan...
nak melahap cikit coz da kempunan nak mkn lauk yg mak aku masak :)
yela mana x nyer kalau kt umah sewa asyik mkn sardin je..
xpon mst mkn ayam msk merah kt ulm pegaga or kt tupah...
huhu..bosan2...
xpe nnt aku try bljr masak ayam masak merah 2 erk...huhu..
mimpi la sngat kan..hhuhu..

okey2..cuti nie bkn cuti biasa2 je nie...bnyak gler kja kna wat..
antaranya:

1) FAR - en. hasmad nak wart quiz after CNY nie..so mst la kna stdy coz even chpter 1&2 nie pon da maha susah...so kna la hard sikit keyy...

2) BEL - presentation utk assessment 1..bak kta mdm bawani (anggap je u all nyer final for BEL after your holiday)..aku wat AIRASIA BHD....assessment 1 nie penting okeyyy...bnyak markah nie..

3) COSTING - pn.norehan soh buat past year quest..lps CNY nie pon mayb de test..

4) MACRO - xde kja n ak xwak balik pon slide2 mr.wong..xpe chpter 3 bnyak lg kn mr.wong :)

5) AIS - yess..aku kna wart balik MYOB..dari awal coz ae2 aku x save previous quest yg aku wart..so tergendala la segla nya..huhu...xpa semangat nak wart MAYOB balik nie..huhu...idop MAYOB!!!!!!

sekian sahaja keja2 aku untuk cuti nie..huhu...
ntah buat ke x la kje1 suma nie..huhu

isnin nie aku ke kl coz nak ke rumah akak aku..yeahh + nak jumpa atien di sana :)

5 comments:

  1. arghh!! org nak balik a.star dia lak nak dtg kl..

    ReplyDelete
  2. huhu...2 la..so conclusion dy cpt2 la blik as..huhu

    ReplyDelete
  3. haha
    anak mak dah balik umh!!!
    study elok2 noh & jgn lupa wt assgment k
    tpy jgn pula dk berfacebook n berblog slu k...

    ReplyDelete
  4. huhu...werkkk..
    ala cuti2 nie kita kna lupakan assgmnt n kita kna njooyyyy..yiehhaaaaa.. :P

    ReplyDelete