Thursday, December 29, 2011

kenakalan dizaman sekolah..

hye..assalamualaikum. :)

tadi ak sempat berkomen2 sma mmbe skolah aku...n kami bincangkan sal zaman2 persekolahan dulu...zaman sekolah menengah...n tau2 la kan aku time sekolah nie agak nakal cikit...almaklumla dulu pon sekolah islamic so kalau nak buat keja noty2 nie mang nampak sangat la kan...tapi noty2 pon aku harumkan gak la nma sekolah aku kan....walaupun xbnyak tapi da la jugak penghargaan aku sumbangkan kat sekolah :)...ehhh jangan nak riak pulak cik nadia oooiiii..huhuhu

even dulu aku pengawas pon tapi cam bukan pengawas je...aku la kepala bwk encet,wat bising,smyang lam dorm,xp prep, kna berdiri atas stage,pky anak tdung itam,p sekolah lmbat,couple la...cehh bnyak g kot menda yang aku noty...terasa jhat la pulak aku nie..sory beb byk sgt kot...tp sgt gumbira bila dpt teringat menda2 nie...kira nya pengalaman manis da la kat sekola tue...

kalau nak diceritakan kan cini mmg xabes cerita la weiii....miss so much sma itu sekolah...waaaaaa.....bnyak kenangan..luv u..


aku nie bukan la noty sgt tapi besa la kan remaja..mst la memberontak kalau menda yang kita nak wat dihalang so da mang jiwa aku nie pown suka mmberontak so terhasil la segala ke'noty'ian aku time sekolah dulu...cian warden2 aku nak kna solve kan prob kami nie...tp xpa bg depa keja ckit...huhu...

thanks jugak kat sekolah aku tue sebab bnyak berjasa dalam mendidik aku sampai aku dapat la menjejakkan kaki ke menara gading nie..thanks to all my beloved teachers..huhuhu... <3

....lot of memories in smkak...kalau bole patah balik suma tue aku nak pusingkan balik masa nie...wawawawawa...boleh menitis ooo...huhuh

No comments:

Post a Comment