Friday, December 30, 2011

..terfikirkan sesuatu...

assalamualaikum...

erm menda nie da lama ada lam kepala otak aku la kan...bole ke haaaa kalau kita bahagia dengan suami pilihan keluarga... :)

aku da la baca kat mana ntah ckp yang bercinta lps kawen lagi bez banding bercinta sebelum kawen...erkkk...btoi ke....cmna la kan kalau masa kita kwen dengan suami kita tue tapi pada masa yang sama dy da ada kekasih....mesti bnyak masalah yang akan timbulkan pas kwen tue kan...adoiiii...
buat pulak yang suami kita masih tergila2 kan makwe dy...xke sakit atie cmtue...kesabaran kena tinggi la nyah kalau macam tue...kalau la aku ditempat kejadian kan nohaiiiii mampoiii jenuh nangis la aku nie...

tp kalau dapat lak suami yang penyayang...adoi bole lembut lutut nie haaaa...suami yang penyayang,baik budi nya,soleh, dapat pimpin aku ke jalan yang betoi la kan...aku nie kan cam senget sikit....huhuh...banyak lagi ke haaaaaa laki yang macam tue lam dunia zaman sekarang nie..susah kot nak jumpa...



sFinding love is a combination of many things, sometimes it is caused by random circumstance, and sometimes it is a product of a longtime friendship between two individuals. Just know that if you are looking for love chances are there is someone out there who is very compatible with you that is looking for love as well. In order to best pursue love, one should be willing to put in the effort to find it. 

Doing things that allow for you to be in social situations that will help you to meet people is probably one of the most efficient tasks that you can do in order to most effectively you obtain a love interest. Never give up on love, though at times we may think that we will never find love, if we just keep a positive attitude and keep our eyes and hearts open, love will find us.

so aku harap la dapat jumpa orang yang dapat menyayangi aku sepertimana dy menyayangi diri dy sendiri :P

No comments:

Post a Comment