Wednesday, December 28, 2011

penaku berkata-kata..

hye assalamualaikum suma...

sumpah berkurun aku nie xreti nak mengupdate kan menda nie...besa la bz cikit...bz menda pon aku xbpo paham...taun nie mang agak berat cikit bagi aku... coz taun nie kan taun akhir aku...ak da nak grad...walawei biar betoi..pejam celik pejam pelik da 3 taun ak ngaji kan...ermm..terharu2....so impian dan harapan untuk aku sendiri...aku nak grad cepat2....nak abehkan dip then insyaallah akan buat deg terus then keja then kawen then smbung master keja then phd then keja then da tua :)

untuk sem akhir nie ak just da 5 subject :

  • financial accounting 6
  • costing
  • audit
  • entrepreneur
  • taxation

so  far suma subject nie ak leh catch up lagi la kan....n tetiba aku rasa menda ntah ak nie baru reti nak meng'update' suma nie sedangkan aku skank nie da nak abeh mid sem da pon.....sangat ketinggalan la... :(


azam sem nie :

- jgn main2 da
- jgn ponteng kelas
- jgn overnight sgt
- jimat cikit
- jgn nak tacing2
- jgn percayakan org sgt
- be yourself
- belajar masak
- naikkan pointer...

sumpah takut da ngn pointer sekarang...tolong la pointer naik sem nie..pleashhhhhh

No comments:

Post a Comment