Thursday, December 16, 2010

..demam la plak..

assalamualaikum.. :)

apa khabar sume...ohh arinie aku x berapa okey sangat coz dilanda demam ckit...then mood pown agak xok sangat...huhu...moody :)


 okey...xlama lagi pown kena balik kampus da...adusss...belajar lagi...xpe nadia kuatkan semangat 1 1/2 taun lagi je pown nak habis nie...lepas 2 enjoy la... :)

 yeahh da grad...perasan je kan..huhu

 ala kalau da grad mest nak kena keja plak kan....belajar stress keja pown mesti la lagi stress...ohhh tidak!!!...keja pa yang xda stress erk + dapat gaji besar pnya..huhhu...pe erk...meh nak cari....tapi mesti la pekerjaan yang halal...kan2...tapi kan cita2 aku nak jadi accountant....nak jgak jadi accountant....xkira ......yeyeeyyeye....huhu...tapi 2 la cita2 aku hingga hujung nyawa..i loikeee...doa2 kan la ak dapat capai pe yang aku nak okeyyy..huhu..insyaallah :) amin ya rabbal'alamin...


wahhh busy gler aku tgk pompan nie..menakot kan ja....tapi xpa kena kental keyy... :)....g pown perjalanan aku masih jauh lagi la....dont wory b happy keyyy..huhu...wahhh rasa cam xsabar la plak nak keja nie....tapi mesti time keja teringat kan time stdy nie....cam skank la...da masuk u teringat kan dok skolah dulu..huhuhu...bila teringat balik..cam kelakar la plak....banyak gler pengalaman time skolah dulu....da2 xmau ingat... :)

k la nak choww cincau nie....huhu...bobye..... :D

2 comments: