Wednesday, December 15, 2010

...saya nak sama itu belon....sekarang.. :)

assalamualaikum sume.....


yeahh!!!! jom bgun pg gosok gg then kita ke gym...yuhuuuuuu...setelah agk lma mengabdikan diri pd mkanan-makanan so dengan langkah yang gigih lagi berat aku ke gym..huhu...sekali-sekala mesti la exercise ckit...bg ilang lemak2 yang dah tepu nie...huhuhu...go2 nadia goo!!!!

tp kan lps balik dri gym aku terus telan nasi greng 2 pnggan...adusss cmne la nk krus nie...asal g gym je balik trus telan nasi...ish2 xleh jd la cmnie..huhu.. :) yeahh arinie ak berjaya masak nasi goreng ngn ikan celup tepung ala2 red indian...nak tau npo nama ikan 2 ikan celup tepung ala2 red indian!!coz ak masak ikan 2 da terlebih garing...uhuhuu..xsempat aku nk amik pic nasi goreng 2 coz pas masak je aku terus telan..huhuh....not bad jgk nasi 2...tahniah nadia!! berjaya jugak masak cuti sem nie...huhu :D

tetiba je rasa cam nak tulis sal belon....belon...belon....n belon...wahhhh kalau ada belon banyak2 mesti cantik kan...xpown dapat neyk belon panas...pwittttttt...dpt tengok pemandangan yang cantik...huhu...tp satu ja..aku paling xsuka nk kena tiup belun...ne hieeee...huhu..kena amik semangat seluruh alam plak nak kena tiup bnda alah nie...xmau2...xbesh...beyk beli yang ciap da..senang...xla semput nnt kna tiup belon 2... :)


 comeyy je aku tgk pic ats nie...kalau la boleh neyk belon panas nie ngn si dy..mesti bez kan..macam dunia nie ana yang punya..huhuh...

da yang pasti esok pagi aku baguun pagi mesti kena ada belon ujung katil aku keyyy...huhu.. nk kena cubit pp nie..huhuhu...

3 comments: