Wednesday, December 15, 2010

...mesti..mahu...nak sangat....suka.... :D

assalamualaikum pembuka bicara...

tetiba je rasa cam nk tulis sal lolipop nie...cuba angkat tangan spa yang suka makan lolipop.. :D
lolipop sangat comey okeyyy..itu sebab la aku suka makan lolipop..ceit da ptot kan suka makan lolipop coz bnda 2 comeyyy lagi sweet...huhu...jangan smpy terkena kncingg manis sudah..mampus aku...no wayyyy...


 tp aku memang sangat2 tergila-gila kan benda alah nie..huhuhu...time skool dulu selalu dpat benda alah nie...bila ingat2 balik cam kelakar la pulak..mana x nyer..asal ujung minggu je lps balik umah mesti ada jer coklat bwh meja aku...yang selalu dpt cadbury,lolipop,tobleron n macam2 la...sangat suka okeyy...nasib la ex aku nie stay kt langkawi so dy beli banyak2 bagi kat aku..al maklum la perkara biasa bdk2 hostel mst kna da stok makanan yang mencukupi...so sangat apy bila dpt menda alah nie..... :D

 to my ex..

lolipop nie kan da bnyak jenis,bentuk n warna....sume nyer comeyy2..geram aku tengok...nak makan syang la pulak coz comeyy sangat..rasa cam xsampai atie la pulak... :)
tp kna beware la kalau makan banyak sangat bnda alah nie abez, hancur lebur gigi...hhuhu

 tgk cam kambing nie...

rasa cam nak letak pic gg orang tp cam geli je...beyk xyah kan...tayang jela gg si kambing putih nie..huuhu...tengok manis je kambing nie senyum..... menawan lagi tue..tergoda i...huhuh...kambing nie msti pkai colgate or darlie coz gg dy nie aku tengok cam bwu lpas gosok je..hehhehe...tunggu pe lagi jom kejar sama dy kita kasi korban... :)

tp yang pnting skank nie AKU DA NAK TDO....huhuhu...k la kawan2 aku nak gerak dulu keyyy..nk tdo...nyte2...

 ..nyummyy...

3 comments:

  1. nyum3..lolipop mmg sedap..sekali buka tak sampai 15min dah habis. =)

    ReplyDelete
  2. hhuhu..nk jgak...huhuu...k.ngah jom kita cri lolipop

    ReplyDelete
  3. nak cari mana?! chupa cups byk la..lollipop yg comey2 cam gmbar susah jumpa

    ReplyDelete